minInstitution

minInstitution er en løsning, som blandt andet gør det muligt for institutionerne at kommunikere elektronisk med forældre og omvendt.

Med minInstitution bliver det meget nemmere for dig som forælder at håndtere kommunikation med institutionen.

Alle informationer samles ét sted, og via computer, SMS eller en App på mobilen kan du melde fravær og sygdom, give beskeder om eksempelvis legeaftaler og afhentning af dit barn, eller læse nyheder og beskeder fra institutionen.

Du kan opdatere dit barns stamdata og tilladelser, foretage registrering i forhold til ferier, tilmelding til arrangementer og meget andet.

Vigtige beskeder skal nu ikke længere gives i forbifarten, når børnene hentes og bringes, og du er ikke længere nødt til at ringe og forstyrre personalet med en kort, men nødvendig besked. I stedet kan kommunikationen mellem hjemmet og institutionen foregå elektronisk og på farten – når det passer ind i en travl hverdag.

Login til minInstituion