Ulsted Skole -logo

Vilkår for udlån af chromebooks

Vilkår for udlån af chromebooks af Ulsted Skole

Eleven låner en:

1 stk.  Chromebook

1 stk. oplader

1 stk.  Sleeves

Generelle vilkår:
  1. Den udleverede Chromebook er skolens ejendom, og den skal derfor behandles med omhu, således at man undgår skader.
  2. Under transport skal din Chromebook opbevares forsvarligt i det udleverede sleeve.
  3. Hvis din Chromebook ikke fungerer teknisk korrekt eller er gået fysisk i stykker, SKAL den afleveres til skolen. Man må IKKE selv foretage reparationer, da chromebooken er skolens ejendom.
  4. Eleven er forpligtet til at sørge for, at Chromebook er fuldt opladet og klar til undervisningsbrug, når eleverne møder i skole.
  5. Eleven har en Google konto via skolen (uni-login@ulsko.dk)

Forsikringsvilkår:

Du låner udstyret på samme måde og vilkår som andre ting, fx. bøger. Hvis uheldet er ude er du erstatningspligtig, hvis der er tale om forsømmelser, fejl eller undladelser. Er der tale om hændeligt uheld er du ikke erstatningspligtig. Placeringen af ansvaret kan som regel afgøres ved at spørge om en fornuftig elev på samme alder kunne have undgået at lave skaden.

Læs mere om børns/elevers erstatningspligt på nedenstående link:

Skole og Forældre : Forsikringer

Justitsministeriet : Børn skal også betale